Skupina ČEZ vítězstvím v soutěži kontaktních center 2013 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry v regionu Evropa, Afrika a Blízký Východ navázala na úspěchy z předchozích let. Za sebou nechala i takové firmy, jako jsou nadnárodní poskytovatel expresních, poštovních a logistických služeb DHL, portugalský Teleperformace, ruský Telekontakt, jedno z největších německých call center CCC a další. Ve světovém finále se utká například s americkou finanční skupinou Mass Mutual či společností zabývající se přímým prodejem QNET z Malajsie.
2013 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry je jedna z největších světových soutěží pro kontaktní centra, která umožňuje porovnání kvalit jednotlivých kontaktních center na regionální úrovni, ale i celosvětově. Letos se konala ve dnech 1. – 5. července ve Vídni. „Chtěli jsme si potvrdit, zda naše služby jsou skutečně na špičkové úrovni, a proto jsme se rozhodli změřit své síly s ostatními firmami z oblasti zákaznického servisu,“ vysvětluje důvod účasti ředitel úseku Péče o zákazníka Michal Kovařík. Soutěž je již tradičně pořádána agenturou Contact Center World.com, světovou jedničkou na globálním trhu podpory organizací působících v oblasti kontaktních center.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČEZ