Skupina Médea ovládla téměř 28% tuzemského mediálního trhu

25.09.2015 14:30 | Zprávy

Výzkumná společnost RECMA každý rok zveřejňuje celosvětový žebříček mediálních agentur. V roce 2014 skupina Médea získala 27,5 % mediálního trhu v České republice.

Skupina Médea ovládla téměř 28% tuzemského mediálního trhu
Foto: Archiv
Popisek: Médea

Skupina Médea na českém mediálním trhu realizuje nákup pro řadu dalších mediálních subjektů. Za rok 2014 celkový objem těchto tržeb činil 250 milionů eur, čímž skupina Médea dosáhla 27,5 % podílu trhu.

Agentura Médea uspěla i ve srovnání tuzemských mediálních agentur. Podle metodiky RECMA obhájila Médea prvenství z předchozích let a opět se stala největší mediální agenturou v České republice. Za rok 2014 utržila 145 milionů eur a na mediálním trhu jí patří 16 % podíl.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Mgr. Renáta Zajíčková byl položen dotaz

Dozvěděla jsem se, že řešíte bezpečnost na školách

Zajímalo by mě, zda řešíte i šikanu mezi dětmi a fakt, že se třeba mladiství dopouští kolikrát i dost vážné trestné činnosti a to i na dospělých - třeba na učitelích, seniorech apod? Měla by se podle vás snížit hranice trestně právní odpovědnosti? A pomohlo by to podle vás vůbec? Kde je podle vás ch...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

CzechTourism: Česko patří k světové kongresové špičce

16:13 CzechTourism: Česko patří k světové kongresové špičce

Česko znovu potvrdilo své místo mezi předními kongresovými destinacemi světa.