Skupina Médea ovládla téměř 28% tuzemského mediálního trhu

25.09.2015 14:30 | Zprávy

Výzkumná společnost RECMA každý rok zveřejňuje celosvětový žebříček mediálních agentur. V roce 2014 skupina Médea získala 27,5 % mediálního trhu v České republice.

Skupina Médea ovládla téměř 28% tuzemského mediálního trhu
Foto: Archiv
Popisek: Médea

Skupina Médea na českém mediálním trhu realizuje nákup pro řadu dalších mediálních subjektů. Za rok 2014 celkový objem těchto tržeb činil 250 milionů eur, čímž skupina Médea dosáhla 27,5 % podílu trhu.

Agentura Médea uspěla i ve srovnání tuzemských mediálních agentur. Podle metodiky RECMA obhájila Médea prvenství z předchozích let a opět se stala největší mediální agenturou v České republice. Za rok 2014 utržila 145 milionů eur a na mediálním trhu jí patří 16 % podíl.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: komerční tisková zpráva

Tomio Okamura byl položen dotaz

Co říkáte na vystoupení vašeho bratra?

A jak chcete docílit toho, že najdete společnou řeč, když ji evidentně nenajdete ani s bratrem? Navíc mě přijde, že vám politikům jde hlavně o sebe, a že nejste schopni tu společnou řeč vůbec najít, pořád na sebe jen útočíte, a to jste dělal i vy i ostatní. Jak věřit tomu, že to bude jinak? Co proto...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jihočeský kraj pokračuje v podpoře života v regionu

16:26 Jihočeský kraj pokračuje v podpoře života v regionu

Jihočeský kraj bude i v roce 2026 podporovat život v regionu prostřednictvím 23 dotačních programů v…