Skupina Médea ovládla téměř 28% tuzemského mediálního trhu

25.09.2015 14:30 | Zprávy

Výzkumná společnost RECMA každý rok zveřejňuje celosvětový žebříček mediálních agentur. V roce 2014 skupina Médea získala 27,5 % mediálního trhu v České republice.

Skupina Médea ovládla téměř 28% tuzemského mediálního trhu
Foto: Archiv
Popisek: Médea

Skupina Médea na českém mediálním trhu realizuje nákup pro řadu dalších mediálních subjektů. Za rok 2014 celkový objem těchto tržeb činil 250 milionů eur, čímž skupina Médea dosáhla 27,5 % podílu trhu.

Agentura Médea uspěla i ve srovnání tuzemských mediálních agentur. Podle metodiky RECMA obhájila Médea prvenství z předchozích let a opět se stala největší mediální agenturou v České republice. Za rok 2014 utržila 145 milionů eur a na mediálním trhu jí patří 16 % podíl.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Radek Koten byl položen dotaz

Ukrajinci

Než položím dotazy, odcituji vašeho předsedu: ,,Pakliže bude SPD ve vládě, provedeme revizi všech povolení k pobytu Ukrajinců v ČR, aby zůstali pouze ti, kteří pracují na pojištěném pracovním místě, na které není prokazatelně k dispozici český občan. Všem ostatním ukončíme povolení k pobytu a ukončí...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa jeskyní: Odkaz Johanna Rippera a baterkové prohlídky Na Špičáku

22:03 Správa jeskyní: Odkaz Johanna Rippera a baterkové prohlídky Na Špičáku

Život a dílo Johanna Rippera představí v sobotu přednáška v Jeskyni Na Špičáku (JNŠ) u Supíkovic na …