Skupina Médea ovládla téměř 28% tuzemského mediálního trhu

25.09.2015 14:30 | Zprávy

Výzkumná společnost RECMA každý rok zveřejňuje celosvětový žebříček mediálních agentur. V roce 2014 skupina Médea získala 27,5 % mediálního trhu v České republice.

Skupina Médea ovládla téměř 28% tuzemského mediálního trhu
Foto: Archiv
Popisek: Médea

Skupina Médea na českém mediálním trhu realizuje nákup pro řadu dalších mediálních subjektů. Za rok 2014 celkový objem těchto tržeb činil 250 milionů eur, čímž skupina Médea dosáhla 27,5 % podílu trhu.

Agentura Médea uspěla i ve srovnání tuzemských mediálních agentur. Podle metodiky RECMA obhájila Médea prvenství z předchozích let a opět se stala největší mediální agenturou v České republice. Za rok 2014 utržila 145 milionů eur a na mediálním trhu jí patří 16 % podíl.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

MUDr. Ivan David, CSc. byl položen dotaz

Naše země nevzkvétá

Myslíte, že viníkem toho, proč lidé odchází za lepším na západ je EU? Podle mě jsou na vině tyto vlády a hlavně ti, co tu vládli před rokem 89. A z čeho vychází teze, že bysme byli bez EU bohatší, a poslední, na co se chci na základě toho vašeho článku zeptat je ta kritika dovozu zboží. Nemáte opět...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Moravskoslezský kraj: Nové dotace a podporu cestovního ruchu

22:08 Moravskoslezský kraj: Nové dotace a podporu cestovního ruchu

Města obce a jejich svazky, neziskovky i další organizace mají jedinečnou možnost získat až 5 milion…