Údaje ze základních registrů jsou po 3,5 letech bezproblémového provozu klíčovým datovým zdrojem pro celou veřejnou správu. Proto je jednou z dlouhodobých priorit Správy základních registrů (SZR) zvyšování kvality a bezpečnosti poskytovaných služeb.
Pro bezpečnost poskytovaných služeb je klíčová úroveň schopnosti stanovení rizik a připravenost k jejich eliminaci při zajištění důvěrnosti, integrity a dostupnosti spravovaných informací. Vysokou úroveň takto nastavených služeb řízení bezpečnosti informací dokládá držení certifikátu, který garantuje poskytované služby na úrovni definované mezinárodními normami řady ISO. Správa základních registrů v listopadu prošla auditem svého systému managementu bezpečnosti informací na tři klíčové oblasti poskytovaných služeb a získala pro ně certifikáty shody s normou ISO/IEC 27001:2013 a zároveň prodloužila platnost certifikátu shody s normou ISO/IEC 20000-1:2011.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva