Původní budova byla dlouhodobě v neutěšeném stavu a svým rozsahem nevyužitelná. Proto došlo k jejímu zmenšení, centrální část pak prošla rekonstrukcí. Uvolněný prostor se využil pro nová stání pro auta a kola. Proměněné nádraží má novou střechu, fasádu, vyměněná okna a dveře a také novou čekárnu.
Realizace tohoto projektu je navržena ke spolufinancování Evropskou unií z prostředků Nástroje pro oživení a odolnost (RRF).
Redakci PL můžete podpořit i zakoupením předplatného. Předplatitelům nezobrazujeme reklamy.
Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.
autor: Tisková zpráva
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.