Střídavka.cz: Avon a podpora ultrafeministického hnutí

6. 6. 2012 10:44

Portál Střídavka se dlouhodobě snaží upozorňovat na zneužívání společensky natolik závažné problematiky, jakou je bezesporu domácí násilí, k prosazování záměrů a cílů ultrafeministického hnutí.

Střídavka.cz: Avon a podpora ultrafeministického hnutí
Foto: Hans Štembera
Popisek: Žena sedící na lavičce v parku. Ilustrační foto
reklama

Kosmetická firma Avon podporuje feministicky orientované spolky proFem a Acorus a přebírá od nich informace a metodiku pro svou kampaň "Mluvme spolu o domácím násilí".

Domníváme se, že každá pomoc skutečným obětem násilí je velmi potřebná, stejně tak jako je nutné věnovat se v tomto směru dobré informovanosti a především prevenci.

Avšak podle údajných průzkumů proFemu se s určitou formou domácího násilí ve svém životě prý setkala téměř každá druhá žena (40 %). Aby těchto vysokých čísel mohlo být dosaženo, neváhá si Avon pod taktovkou proFemu přizpůsobit klasifikaci násilí jako takového – podle nich sem patří například i hádky nebo vyvolávání výčitek.

Značnou rozdílnost jejich postoje oproti oficiálnímu přístupu Policie ČR ilustruje i přiložená tabulka:

 

Avon:

Násilník:
manželé a partneři, dobří otcové dětí, muži vzdělaní, movití, společensky uznávaní, jako i muži bez vzdělání a majetku

Oběť:

všechny vzdělanostní a ekonomické kategorie žen

 

 

Policie ČR:

 

Násilná osoba:

dítě do 15 let, mladistvý, dospělý muž, dospělá žena

 

 


Ohrožená osoba:
žena, muž, senior/seniorka, dítě, osoba se zdravotním postižením

 


Feministické spolky čerpají na „řešení“ domácího násilí štědré dotace. Avšak Policie ČR, ale také soudy a mnoho dalších jsou pak kvůli takovýmto kampaním přetěžovány řadou falešných obvinění. Vážně týraným obětem se naopak nemusí dostat potřebné pomoci.

K účelovým obviněním mužů - otců z násilí dochází především v rámci sporů o svěření dětí do péče při rozvodu rodičů.

Avon dokonce přímo nabádá k tomu, aby byly zároveň ničeny rodinné vazby mezi otci a dětmi: „Odbornice a odborníci proto upozorňují na to, že násilní muži jsou vždy i násilnými otci. ... Proto by se neměli po rozvodu automaticky, bez úspěšné odborné spolupráce, setkávat se svými dětmi...“

Co na tom, že Avon prý netestuje své výrobky na zvířatech. Když jejich kampaň napomáhá rozvracení rodin a rodinných vazeb a doplácejí tak na ni především děti.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: Tisková zpráva
reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Jihočeský kraj loni zaznamenal historicky nejvyšší návštěvnost

22:31 Jihočeský kraj loni zaznamenal historicky nejvyšší návštěvnost

Jihočeský kraj loni zaznamenal rekordní, historicky nejvyšší návštěvnost hromadných ubytovacích zaří…