Tatra v posledním období jede, a to globálně. Nejvýznamnějším trhem zůstává domácí česko-slovenský s více než 435 vozy, avšak druhá v pořadí je Indie s odbytem 334 vozidel. Na třetím místě se umístily společně dva nové trhy - Egypt a Jordánsko; do každé z těchto zemí se letos vyveze 130 Tatrovek. Zajímavý objem vozidel, 76 vozidel, byl dodán do Brazílie. „Egypt a Jordánsko představují nové a atraktivní trhy, na které jsme letos vstoupili. Dnes tam dodáváme produkci v segmentu defence, ale na ní v budoucnu chceme navázat i dodávkou vozidel pro civilní sektor,“ uvádí obchodní ředitel David Pipal.
Důležitou skutečností je, že obchodní strategie společnosti TATRA TRUCKS je široce diverzifikovaná nejenom geograficky, kdy menší série či dokonce jednotlivé unikátní speciály jsou dodávány do desítek zemí, ale také segmentově – od těžebních velkoobjemových nákladních vozidel, přes zemědělské speciály až po např. hasičská vozidla. Z hlediska rozdělení výroby mezi vojenský a civilní sektor je letošní poměr přibližně 68:32.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva