Zatímco náš milostný románek s televizí trvá, televize samotné již nemohou uspokojit naši chuť po obsahu, která v důsledku způsobuje nárůst využívání online médií a používání více obrazovek najednou. Ve studii Connected Life, které se zúčastnilo celosvětově přes 55.000 lidí, TNS zjistila, že téměř 4 z 10 (39 %) lidí sledujících ve večerních hodinách TV vykonává další „digitální“ činnosti, jako např. využívání sociálních médií, kontrolování své emailové schránky nebo online nakupování.
Každý člověk na světě průměrně vlastní čtyři digitální zařízení, stejně tak i v České republice. Počet roste na pět v Austrálii, Německu a Velké Británii. To v kombinaci s poptávkou po TV a video obsahu kdekoliv a kdykoliv podněcuje růst multiscreeningu nebo screen-stackingu – tedy používání více digitálních zařízení současně.
Touha mít přístup ke svým oblíbeným televizním pořadům během celého dne také zvyšuje využívání online TV. Jedna čtvrtina (25 %) světové populace nyní sleduje denně video obsah na PC, notebooku, tabletu nebo mobilu. V České republice je to téměř jedna pětina (18 %), oproti například Hong Kongu (32 %), kde jsou i díky tomu velmi populární telefony velikosti tabletů nebo phablety.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva