Thomas Owsianski novým vedoucím marketingu ŠKODA

05.12.2012 21:23 | Zprávy

Novým vedoucím marketingu společnosti ŠKODA AUTO se s účinností od 1. prosince 2012 stal Thomas Owsianski.

Thomas Owsianski novým vedoucím marketingu ŠKODA
Foto: skoda-auto.cz
Popisek: Škoda - logo

Ve funkci vystřídal Axela Schrödera (44), který přebírá zodpovědnost za marketing společnosti Volkswagen v Brazílii.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Aleš Dufek byl položen dotaz

Pozitivní diskriminace

Na jednu stranu odsuzujete pozitivní diskriminaci, na druhou stranu vám nevadí, že se jí vaše vláda dopouští? Proč třeba neustále zvýhodňujete Ukrajince? Já to chápal zpočátku, ale po třech letech? A druhá věc, proč už se dnes nemůžou problémy nazývat skutečnými jmény, proč se kolem některých našlap...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ÚOOÚ: Stáž expertů z Německa a Nizozemska

16:12 ÚOOÚ: Stáž expertů z Německa a Nizozemska

Úřad pro ochranu osobních údajů přivítal na téměř třítýdenní stáž kolegy z Německa a Nizozemska.