„První tramvaj vyrazila do provozu s cestujícími, druhá je v Miskolci připravená vyjet. Úspěšně se nám tedy podařilo splnit všechny evropské technické normy a podmínky maďarského drážního úřadu pro schválení vozidla do provozu. Dokázali jsme vyrobit a schválit tramvaj za 22 měsíců od podpisu kontraktu. Splnili jsme tak všechny smluvní podmínky, a to v několikatýdenním předstihu,“ říká Zdeněk Majer, viceprezident pro obchod společnosti Škoda Transportation.
Vozidlo vychází z osvědčených konstrukčních řešení a moderních technologií. Tramvaj je obousměrná pětičlánková se třemi pevnými podvozky, z nichž dva krajní jsou hnané a prostřední běžný. Vejde se do ní více než 300 cestujících, kteří se mohou těšit na klimatizovaný vůz a moderní informační systém včetně LCD obrazovek. Dostatek prostoru je připraven i pro kočárky a osoby se sníženou pohyblivostí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.



