„Jsem velice potěšen z ocenění těchto projektů, které pomohly konkrétním lidem a institucím. Společenská odpovědnost patří dlouhodobě mezi základní pilíře filozofie Českého rozhlasu,“ řekl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral. V oboru Komunikace v kategorii Integrovaná kampaň se na prvním místě umístil projekt Nadačního fondu Českého rozhlasu s názvem „Rozsviťte s námi Česko“. Jeho součástí byl jak tematicky web svitis.cz, tak dvě mobilní aplikace Svítíš a Světluška. Projekt byl součástí dalších kampaní Světlušky a jeho hlavním cílem byla zejména efektivnější komunikace mezi dobrovolníky a organizátory sbírek a rychlejší přístup k důležitým informacím. „Kampaň Rozsviťte s námi Česko, přinesla ve srovnání s předchozím rokem nárůst počtu sbírkových dobrovolníků o 7 %, nárůst počtu zaslaných DMS o 19 % a nárůst návštěvnosti webu více než devítinásobně,“ doplnil ředitel Nadačního fondu Českého rozhlasu Přemysl Filip.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva