Unikátní typ láhve s tzv. vnitřním reliéfem (označovaným též interní embossing) je převratnou novinkou v obalovém designu skla. Společnost O-I ji poprvé uvedla před dvěma lety ve Spojených státech, kde reliéf pokrýval pouze hrdlo láhve. Na českém trhu byla láhev představena v prosinci loňského roku v atraktivnější podobě, tedy s embossingem uvnitř celé láhve. Při její výrobě společnost uplatňuje nejmodernější technologické a inovativní postupy. Použitá technologie vnitřního reliéfování lahví dokáže vytvářet atraktivní a nevšední dekorace, které díky svému umístění uvnitř láhve nenarušují její vnější povrch. Samotná etiketovací plocha tedy zůstává zcela hladká a lze s ní nejrůznějším způsobem pracovat a dále dotvářet výsledný vzhled baleného produktu.
„Skleněná láhev s vnitřním reliéfem je pro nás srdcovou záležitostí. Mistrovským způsobem v sobě propojuje účelnost, praktičnost a estetiku. Je proto vhodná zejména pro víno a alkoholické nápoje, kdy zákazníci nejvíce ocení efekt plastičnosti, který je odhalován s postupným ubýváním tekutiny. Moc nás těší, že právě tato láhev získala letos hned dvě prestižní ocenění, a to Obal roku v kategorii nápoje a Silver Design Touch,“ uvedla Adriana Ryjáčková, Design projekt manažerka společnosti O-I.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva