„Jsme velmi rádi, že jsme spolupráci dotáhli do konce. Právě teď mohou cestující zkoušet svůj mozek pomocí nápisů barev, kde například nápis červená je v zelené barvě. Cílem je číst nápisy a ne barvu, kterou jsou napsané. Jedná se o konflikt v našem mozku, kde pravá hemisféra se snaží přečíst barvu a levá slovo. Divili byste se, jak je toto cvičení těžké,“ popisuje první hádanky Markéta Fixová, mentální koučka.
Ve speciálním projektu trénink mozku pro cestující MHD jde o unikátní spolupráci dopravních podniků, společnosti Bus TV, která provozuje obrazovky, a hradecké neurolaboratoře Commservis.com.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tiskovky.info