Úřad vlády: Vláda spouští komunikační kampaň k 30 letům České republiky

09.02.2023 16:09 | Tisková zpráva

Významné vývojové změny a základní hodnoty, na kterých stojí česká společnost, připomíná nová komunikační kampaň 30 let České republiky, která běží od 6. února do 19. března 2023. Jejím cílem je ukázat hodnotové ukotvení i úspěchy, jichž jsme jako země dosáhli za prvních 30 let existence samostatné České republiky.

Úřad vlády: Vláda spouští komunikační kampaň k 30 letům České republiky
Foto: Hans Štembera
Popisek: Před Úřadem vlády

Česká republika se stala právním státem a plnohodnotnou součástí demokratických mezinárodních struktur. Naše ekonomika se zařadila k nejúspěšnějším v rámci Evropské unie. Zároveň jsme zemí, která respektuje a chrání lidská práva, rozvíjí veřejné služby a má fungující sociální systém. „V průběhu třiceti let jsme prošli i řadou emotivních i náročných zkoušek, ale dokázali jsme je zvládnout. Občané naší země projevili obrovské odhodlání, sounáležitost a solidaritu,“ říká Pavel Lupjan, vedoucí Oddělení strategické komunikace Úřadu vlády ČR.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

Ke zvýšení porodnosti

Zajímalo by mě, zda také jako strana nějak řešíte to, jak usnadnit rodičům, kteří se starají o malé děti to, aby mohli pracovat a zároveň se starat o děti, které se o sebe ještě sami postarat nedokážou? Tím myslím, když vám skončí rodičovská, protože i to je podle mě dost problém, který je ale polit...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Cena Správy jeskyní ČR ocení osobnosti. Navrhněte kandidáty

22:03 Cena Správy jeskyní ČR ocení osobnosti. Navrhněte kandidáty

Osobnosti v oblasti výzkumu, ochrany a zpřístupňování jeskyní a krasového podzemí vyzdvihne Cena Spr…