Během letošního roku probíhala díky Evropské vysílací unii ve 14 evropských státech mezinárodní mediální anketa Generation What. Český rozhlas se k ní připojil společně s Českou televizí a mladí lidé ve věku 18 – 34 let tak měli i v České republice možnost vyjádřit se k tomu, jak vnímají dnešní svět a jak se staví například k politice nebo k mezilidským vztahům. Anketa nabídla 150 otázek, které byly ve všech zemích identické, a poskytla mladé generaci jedinečný prostor veřejnoprávních médií k tomu, aby sama za sebe formulovala to, co považuje za důležité a srovnala své postoje s mladými lidmi z ostatních zemí.
Český rozhlas nabídne ve středu 16. listopadu závěry z ankety napříč vysíláním i na svých profilech na sociálních sítích. Výstupy budou v živých rozhovorech analyzovány s hlavním sociologem projektu PhDr. Martinem Buchtíkem, který za Sociologický ústav Akademie věd ČR celý projekt odborně zaštítil, ale i s dalšími zástupci mladé i starší generace a s odborníky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva