Na ojedinělé akci se podílí skupina odborníků z několika pracovišť ČVUT: z Univerzitního centra energeticky efektivních budov, z Ústavu bezpečnostních technologií a inženýrství Fakulty dopravní a z Fakulty stavební jsou to katedra konstrukcí pozemních staveb a katedra ocelových a dřevěných konstrukcí. „Cílem zkoušky je ověření numerických modelů při hoření současného moderního osobního automobilu, konkrétně Škoda Fabia, zejména šíření plamene v interiéru auta, rychlost uvolňování tepla, rozvoj teplotního pole v interiéru a blízkém okolí, hustota toku tepla, optická hustota kouře a koncentrace produktů hoření,“ řekl prof. František Wald z Fakulty stavební ČVUT.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva