Na ojedinělé akci se podílí skupina odborníků z několika pracovišť ČVUT: z Univerzitního centra energeticky efektivních budov, z Ústavu bezpečnostních technologií a inženýrství Fakulty dopravní a z Fakulty stavební jsou to katedra konstrukcí pozemních staveb a katedra ocelových a dřevěných konstrukcí. „Cílem zkoušky je ověření numerických modelů při hoření současného moderního osobního automobilu, konkrétně Škoda Fabia, zejména šíření plamene v interiéru auta, rychlost uvolňování tepla, rozvoj teplotního pole v interiéru a blízkém okolí, hustota toku tepla, optická hustota kouře a koncentrace produktů hoření,“ řekl prof. František Wald z Fakulty stavební ČVUT.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
To jako celou EK a vůbec celou EU řídí jeden člověk?
Vy tvrdíte, aspoň jsem si to zde přečetla, že podle vaší frakce by Ursula von der Leyen měla skončit, aby se Brusel vrátil nohama na zem a pracoval pro občany, ne proti nim. To její odvolání ovlivní celé fungování a politiku EU, které, souhlasím s vámi, je třeba změnit?
Další články z rubriky

22:03 MZV: Převzetí části pozůstalosti po Janu Masarykovi
Jan Lipavský převezme ve čtvrtek část pozůstalosti po československém ministru zahraničí Janu Masary…