Ti nepravdivě informují o službách, které VZP poskytuje, a její ekonomické situaci a současně se snaží její klienty přeregistrovat k jiné zdravotní pojišťovně. Klienty VZP tito „náboráři“ často navštěvují přímo u nich doma a vyvíjejí na ně nepatřičný nátlak.
Všeobecná zdravotní pojišťovna se hodlá proti těmto praktikám konkurenčních zdravotních pojišťoven razantně bránit a připravuje konkrétní právní kroky k zamezení dalšího obtěžování svých klientů a šíření nepravdivých informací, které poškozují její dobré jméno. Zároveň apeluje na své pojištěnce, aby se nenechali ovlivnit lživými informacemi, které se jim snaží vnutit obchodní zástupci konkurence s cílem klienty VZP přeregistrovat k jiné zdravotní pojišťovně. I „nezávazný“ podpis je podle nového zákona právně relevantní a nelze jej odvolat. K 1. lednu 2014 by tak podvedeným klientům hrozila nechtěná změna jejich dosavadní zdravotní pojišťovny.
VZP jako první nasmlouvala v roce 2013 zdravotní péči ve všech smluvních zdravotnických zařízeních, a tím zajistila dostupnou a komplexní zdravotní péči obyvatelům všech krajů České republiky. Zdravotní péči řádně hradí a bude hradit i nadále, bez ohledu na zavádějící informace a neseriózní aktivity konkurence.
Nejčastější postupy obchodních zástupců jiných zdravotních pojišťoven
Způsoby kontaktování klientů:
V ulicích – nechávají si ukázat průkaz pojištěnce
V domácnostech – hrubým způsobem se domáhají vstupu do domácností
Telefonicky – uvádí, že telefonní kontakt získali z databáze konkrétní zdravotní pojišťovny
a domlouvají si termín schůzky; zároveň žádají o kontakty na známé, kteří jsou klienty VZP
Používané lživé argumenty:
VZP dle rozhodnutí vlády k 1. 1. 2014 končí a všichni její pojištěnci automaticky přechází k jiné zdravotní pojišťovně, pojištěnců VZP je ale mnoho a vše se musí stihnout k tomuto datu
VZP neplatí zdravotnickým zařízením
Klienti VZP nemají hrazenou lékařskou péči
VZP je na počátku krachu
Na VZP jsou podávány žaloby
U VZP zůstávají pouze nelukrativní klienti
Používané praktiky:
„Nezávazný podpis“ evidenčního listu
Podpis formuláře, který by jinak musel jít klient na zdravotní pojišťovnu podepsat osobně
Žádost o předložení průkazu pojištěnce ke kontrole, následuje opsání údajů klienta
Našim klientům doporučujeme, aby se v případě jakýchkoli pochybností obraceli na nejbližší pracoviště VZP, na infolinku VZP 952 222 222 anebo se informovali prostřednictvím webových stránek pojišťovny www.vzp.cz.
Je podle vás fér někoho nutit jít válčit, když nechce, a lze takové lidi vůbec nějak motivovat? Jestli někdo před válkou utekl, myslíte, že je něco, co ho přiměje jít válčit? Vždyť není nic cennějšího, než život. A jelikož se válka pro Ukrajinu nevyvíjí vůbec dobře, není třeba řešit, co bude Ukrajin...
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.