U paní Jaroslavy jednoho dne nečekaně zazvonili na dveře podomní prodejci. Řekli jí, že v jejím domě bylo vykradeno několik bytů a že se to může přihodit i jí. Nabídli jí okamžité řešení problému – instalaci bezpečnostní vložky, která měla údajně stát 3500 korun. Protože paní Jaroslavě je již 80 let a bydlí v bytě sama, rozhodla se z obavy o svou bezpečnost nabízenou „pomoc“ přijmout. Faktura za montáž bezpečnostní vložky se však nakonec vyšplhala na 14 000 korun.
„S podobným případem se nesetkáváme poprvé. Zhruba před rokem jsme spotřebitele varovali před společností Groziskon s.r.o., vedenou Martinem Pšeničkou. Teď se bezpečnostní vložky prodávají pod jménem společnosti TOP Dveře s.r.o. Se změnou názvu ale nepřišla ani změna jednatele ani změna obchodních praktik společnosti. Její obchodní zástupci stále chodí od dveří ke dveřím a vymyšlené historky o vykradených sousedech jim vydělávají nemalé peníze,“ říká Lukáš Zelený, vedoucí právního oddělení spotřebitelské organizace dTest.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva