mBank: S Novou mBank přichází i nové logo a design

11.02.2014 18:02

Spolu s příchodem nového internetového bankovnictví se mění i logo, design a webové stránky mBank.

mBank: S Novou mBank přichází i nové logo a design
Foto: mBank
Popisek: mBank

Nový design osvěžuje značku a vyjadřuje její odlišnost od obvyklých, nudných bank. Vedle obdélníkového loga bude mBank využívat koncept ikon, který se lépe přizpůsobí konkrétním situacím. Tuto velkou vizuální změnu mBank bude provázet rozsáhlá reklamní kampaň.

mBank inovuje nejen logo, ale i internetové stránky. Web mBank bude vyjadřovat filozofii banky a bude připomínat více internetový e-shop než korporaci. Odvážný koncept nového loga připomínající čárový kód je z dílny agentury BNA. Vybraná škála barev navazuje na barvy současného loga s květinkou a vyjadřuje blízkost k zákazníkům a pochopení jejich potřeb.

Logo pro každou příležitost

Zákazníci se budou setkávat s různými variantami tvaru loga, které budou přizpůsobeny produktové nabídce nebo konkrétní situaci. „Možnosti jsou prakticky nevyčerpatelné. Při tvorbě ikon nás omezuje pouze naše fantazie,” říká šéf marketingu mBank pro Českou republiku a Slovensko, Michal Pokluda. Nový design se objeví i na všech obchodních místech banky. „Změny budeme provádět postupně, do několika týdnů budou v nových barvách všechny naše mKiosky a Finanční centra,” dodává Pokluda.

mBank mezi lidmi

Změnu loga a firemního designu bude provázet reklamní kampaň. Kampaň začala teasingem v ulicích větších měst už začátkem února a naplno se rozběhne spolu s novým internetovým bankovnictvím právě dnes. Cílem kampaně je představit jak změnu firemního designu, tak novinky v internetovém bankovnictví. „Dalším a neméně důležitým cílem je oslovení nových zákazníků. Téma je velmi jednoduché: Zamávej svojí bance a nastěhuj se do mBank, protože v mBank se budeš cítit stejně pohodlně jako doma,” vysvětluje Pokluda.

Banka na  kampani spolupracovala s kreativní agenturou Yashica. Myšlenka televizního spotu "Jako doma" vznikla ve spolupráci s agenturou Mustard, na její realizaci se podílela produkční společnost Filmservis, režie se ujal Tomáš Mašín.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Bc. Vít Rakušan byl položen dotaz

Jak můžete někoho obvinit bez důkazů?

Vaše vláda nálepkuje dost často, vy hlavně a chcete bojovat proti dezinformacím, ale jdete podle vás příkladem? Je podle vás v pořádku, že někoho obviníte a pak nejste schopný u soudu říci, na základě čeho a svá obvinění doložit? A omluvíte se SPD nebo se odvoláte? https://www.parlamentnilisty.cz/p...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Památník Lidice: Prohlášení k uspořádání veřejné sbírky na restaurování Památníku dětských obětí války

19:15 Památník Lidice: Prohlášení k uspořádání veřejné sbírky na restaurování Památníku dětských obětí války

Protože se k našemu rozhodnutí uspořádat veřejnou sbírku na restaurování Památníku dětských obětí vá…