Česká televize má nové vedení obchodu a marketingu

25.10.2012 9:18 | Zprávy

Novým obchodním ředitelem České televize se k 1. listopadu 2012 stává Hynek Chudárek. Oblast marketingu převezme ke stejnému datu ředitelka Vnější a vnitřní komunikace České televize Daniela Němcová.

Česká televize má nové vedení obchodu a marketingu
Foto: ČT
Popisek: Nové logo České televize

Cílem tohoto kroku je kvalitativně a efektivně rozvíjet prezentaci České televize navenek a věnovat zvláštní pozornost oblasti obchodu, která v posledním roce zaznamenala významné změny z hlediska legislativy i celkové situace na televizním trhu.

Generální ředitel České televize Petr Dvořák jmenoval do funkce obchodního ředitele Hynka Chudárka. Jeho úkolem bude rozvíjet obchodní aktivity České televize ve všech možných oblastech definovaných zákonem, tedy v prodeji omezeného reklamního prostoru, sponzoringu a tzv. product placementu, v možnosti vytěžování archivu ČT, v rozvoji knižní edice či prodeji merchandisingu ČT.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

David Smoljak byl položen dotaz

Co by teda měla ČR a EU udělat?

Jak zajistit spravedlivý mír a jak Ukrajině garantovat bezpečnost? Mluví o tom dost politiků, ale já upřímně nevím, co má být tou garancí? Spravedlivý mír chápu, jen se tedy obávám, že k němu asi nedojde. USA chce kapitulaci Ukrajiny a EU proto spravedlivý (ani jiný) mír nedělá nic.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Temelín chystá velkou proměnu infocentra

10:34 ČEZ: Temelín chystá velkou proměnu infocentra

Infocentrum Jaderné elektrárny Temelín čeká v první polovině příštího roku rozsáhlá modernizace. Po …