Jak vznikají volební kampaně, které dělají z kandidátů poslance? Přečtěte si víc

29.08.2014 16:38 | Zprávy

Politické strany mají odvěký problém: Jak postavit předvolební kampaň tak, aby právě ta jejich strana zaujala co nejvíc voličů. Který lídr stoprocentně zabere? A co billboardy, televizní spoty, na co z toho vysypat stranickou pokladničku? To jsou otázky, na něž může odpovědět publikace Volební kampaně 2013. Právě nyní ji vydává Institut politického marketingu a shrnuje v ní loňské kampaně devíti politických stran k volbám do Poslanecké sněmovny. Ale vezmou si strany z knížky ponaučení?

Jak vznikají volební kampaně, které dělají z kandidátů poslance? Přečtěte si víc
Foto: Hans Štembera
Popisek: Rozdávání koblih v rámci kampaně hnutí ANO do voleb do Evropského parlamentu

„Jak vznikají volební kampaně, které dělají z kandidátů poslance? Nejdůležitější události kampaní 2013 v jednom obrázku... Dvouměsíční vývoj u devíti sledovaných stran,“ láká Institut politického marketingu (IPM) na svou právě vydanou knižní publikaci nazvanou Volební kampaně 2013. A včera večer ji v jednom z pražských barů dokonce pokřtil.

„Účast potvrdili volební manažeři a osobnosti parlamentních i neparlamentních stran, o nichž se v publikaci píše,“ uvedla ale několik dní před akcí pro ParlamentníListy.cz agentura, která pro Institut politického marketingu dělala PR. Jenže nakonec vše bylo jinak. Naše redakce totiž v sále baru nenašla jediného známějšího politika, ba ani nikoho ze známých volebních manažerů.

Novinářů, a to zvláště z webových portálů, které píší o politice, bylo ale v baru nepočítaně. Mezi nimi bylo i mnoho mladých lidí, které baví tvořit politický marketing. „Politika nás zajímá,“ vysvětlili někteří z nich ParlamentnímListům.cz mezi uvítacím drinkem.

„Byl jsem pozván, o knížce vím, ostatně jsem ji četl již před časem, když vyšla jako e-book. Na včerejší její křest jsem ale nepřišel proto, že jsem měl jinou akci ve stejný čas a té jsem dal přednost,“ vysvětlil třeba pro ParlamentníListy.cz manažer TOP 09 Jaroslav Poláček.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Olga Böhmová