„Jak vznikají volební kampaně, které dělají z kandidátů poslance? Nejdůležitější události kampaní 2013 v jednom obrázku... Dvouměsíční vývoj u devíti sledovaných stran,“ láká Institut politického marketingu (IPM) na svou právě vydanou knižní publikaci nazvanou Volební kampaně 2013. A včera večer ji v jednom z pražských barů dokonce pokřtil.
„Účast potvrdili volební manažeři a osobnosti parlamentních i neparlamentních stran, o nichž se v publikaci píše,“ uvedla ale několik dní před akcí pro ParlamentníListy.cz agentura, která pro Institut politického marketingu dělala PR. Jenže nakonec vše bylo jinak. Naše redakce totiž v sále baru nenašla jediného známějšího politika, ba ani nikoho ze známých volebních manažerů.
Novinářů, a to zvláště z webových portálů, které píší o politice, bylo ale v baru nepočítaně. Mezi nimi bylo i mnoho mladých lidí, které baví tvořit politický marketing. „Politika nás zajímá,“ vysvětlili někteří z nich ParlamentnímListům.cz mezi uvítacím drinkem.
„Byl jsem pozván, o knížce vím, ostatně jsem ji četl již před časem, když vyšla jako e-book. Na včerejší její křest jsem ale nepřišel proto, že jsem měl jinou akci ve stejný čas a té jsem dal přednost,“ vysvětlil třeba pro ParlamentníListy.cz manažer TOP 09 Jaroslav Poláček.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Olga Böhmová