Na kampaň půjdou peníze z Evropského sociálního fondu. O výsledku výběrového řízení ČTK dnes informovala mluvčí ministerstva Viktorie Plívová. Vypsaný byl i další tendr na informační kampaň k reformám."V první fázi se vytvoří jednoduché weby, kde bude souhrn změn v jednotlivých kategoriích, zvláště v sociální reformě," řekla Plívová.
Web, plakáty i letáky
Na webech podle ní lidé naleznou například informace o změnách v rodičovském příspěvku, podpoře v nezaměstnanosti, zaměstnávání zdravotně postižených, výplatě sociálních dávek nebo kalkulačku, kde si budou moci vypočítat, zda se jim vyplatí zúčastnit se penzijní reformy. Změny by tam podle Plívové měly být přehledně vypsány. Na webech by měla být i mapa kontaktních pracovišť v Česku a krátké vysvětlující spoty. Jeden web by měl vzniknout pro sociální reformu a druhý pro penzijní. Kampaň bude zahrnovat i plakáty a letáky s vysvětlením změn.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk, mp