Nevhodný vysílací čas i stopáž pořadu. Rozhovor se Zemanem sledovalo 129 tisíc diváků

14.08.2014 9:37

Pokud si veřejnoprávní televize slibovala od účasti prezidenta Miloše Zemana rapidní zvýšení sledovanosti pořadu Interview ČT24, nebyl to dobrý odhad. Díval se na něj totiž jen každý dvacátý člověk, který měl v daném podvečerním čase zapnutý televizor.

Nevhodný vysílací čas i stopáž pořadu. Rozhovor se Zemanem sledovalo 129 tisíc diváků
Foto: Hans Štembera
Popisek: Prezident Miloš Zeman

Pro netradiční krok se rozhodla Česká televize, když v rámci pořadu Interview ČT24 nabídla svým divákům rozhovor s prezidentem Milošem Zemanem. Jeho samotného určitě překvapilo, jak rychle vymezených necelých 25 minut uteklo, aniž stačil říci vše, co zamýšlel. Vzhledem k hlavě státu až nedůstojně krátké stopáži pořadu a času vysílání mimo primetime se ani nelze divit, že sledovanost žádné rekordy netrhala.

Z dat ATO - Mediaresearch, která pro ParlamentníListy.cz zpracovala MÉDEA, a. s. ve spolupráci s MÉDEA RESEARCH, k. s. vyplývá, že rozhovor prezidenta Miloše Zemana v pořadu Interview ČT24 sledovalo 129 tisíc diváků a podíl na sledovanosti činil 5,05 procenta. V podvečením čase si tak tento pořad vybral jeden ze dvaceti lidí, kteří měli v danou chvíli televizor zapnutý.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: jih

PhDr. Lubomír Zaorálek byl položen dotaz

Stejné mzdy za stejnou práci v celé Evropě

Zajímalo by mě, jak toho chcete docílit? A kde by třeba podniky nebo zaměstnavatelé na dorovnání mezd měli brát peníze?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

 Podepište, že nebudete topit uhlím. A klient ČSOB se vzepřel

7:21 Podepište, že nebudete topit uhlím. A klient ČSOB se vzepřel

ČSOB se chlubí tím, že „motivuje“ své klienty k zeleným řešením a nejinak se staví také ke svým fire…