Série reklamních tabulí začíná fotografií nahých nohou, záběr pak postupně stoupá, obličeje kandidátů Petra Gandaloviče, Mirka Topolánka, Ivana Langra a Davida Vodrážky jsou k vidění až v přímořských letoviscích.
Autorem nápadu je šéf volební kampaně ODS Ivan Langer. "Chtěli jsme si udělat legraci sami ze sebe. Věříme, že nadsázkou a humorem nikoho neurazíme," doplnil.
Billboardy navíc podle jeho slov doplní užitečné kartičky. ODS je bude distribuovat přímo v Chorvatsku a čeští turisté na nich najdou užitečná telefonní čísla a kontakty, např. zastupitelský úřad, policii, asistenční službu či hasiče. "Už v loňském roce jsem jako ministr vnitra inicioval dohodu české a chorvatské policie. Díky ní slouží na Jadranu v sezóně čeští policisté, kteří pomáhají zejména s odbouráváním jazykové bariéry,"připomněl Ivan Langer.
Na cestě zpět turisté naopak narazí na oblékající se politiky s nápisem "Všude dobře..." a "...doma nejlépe ODS".
Celkem tak vyroste kolem dálnice do Chorvatska 25 billboardů. Na internetu časem přibude klip z focení.
Už dříve šéf předvolební kampaně ODS Ivan Langer uvedl, že billboardy budou mít za úkol spíše pobavit, než agresivně přesvědčovat.
Foto: ods.cz
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jac