Imunoložka upozorňuje především na očkovací kampaň s heslem „Tečka“, která představuje tečku na rameno od injekční stříkačky. „Jdu s kámošema na pivo. Tečka“, píše se na billboardu. A jinde zase „Už žádnej opruz s testy. Tečka“. Místo vlasatého doktora Smejkala se pak hlavní tváří komunikace stala jakási studentka jménem Monika.
Imunoložka se ale spíše než nad pokusem o cool kampaň pozastavuje nad obsahem sdělení. „To není reklama na očkování, které má ochránit jedince před nebezpečnou nemocí. Tato reklama cílí na jediné – naočkuj se a vrátíme ti normální život,“ píše. Zjevně se sází na to, že po roce a půl domácí karantény už budou tak zoufalí, že si to prostě nechají píchnout, i když by nezbytně nemuseli.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav