„Na Lidl už kašlu.“ Sleva? Místo ní zážitek u pokladny

18.05.2023 10:33 | Ze sítí

„Děkuju Lidlu, že pochopil, o co mi celou dobu jde,“ oceňoval ministr zemědělství Zdeněk Nekula (KDU-ČSL) před více než týdnem setkání s českými zástupci německého řetězce Lidl, po němž oznámil, že následující den čeká na nakupující v Lidlu „česká a slovenská mouka za 12,90 Kč“. Měl to být důkaz, že ministr ceny potravin řeší. Podmínkou pro uplatnění této akce byl nákup za 400 korun a vlastnění aplikace. Právě ta má ovšem dle mnohých zákazníků časté problémy či vůbec nefunguje. Na Lidl už kašlu, stěžují si. Sleva se prý často nekoná, místo toho mrzutý zážitek u pokladny.

„Na Lidl už kašlu.“ Sleva? Místo ní zážitek u pokladny
Foto: repro youtube, tan
Popisek: Jedna z pražských prodejen Lidlu

Anketa

Má ministr financí Zbyněk Stanjura vaši důvěru?

1%
97%
hlasovalo: 44434 lidí
Že existuje aplikace Lidlu, se v posledních týdnech dozvěděli i lidé, kteří do Lidlu běžně nechodí nekupovat či v životě ve své ruce nedrželi chytrý telefon. Aplikace supermarketu Lidl se do vědomí Čechů dostala, jelikož ji propagoval osobně lidovecký ministr zemědělství Zdeněk Nekula a lákal v ní na kupon ke zlevnění mouky.

Ministr se před týdnem sešel se zástupci Lidlu a informoval tehdy, že na den bude v tomto řetězci „česká a slovenská mouka za 12,90 Kč“. Řediteli Lidlu Adamu Miszczyszynovi pak děkoval „za pěkný dárek k jednání“ v podobě této slevy a oceňoval, že jej německý řetězec vyslyšel. „Děkuju Lidlu, že pochopil, o co mi celou dobu jde,“ ocenil Nekula a sdílel též fotografie z jednáních, na nichž se fotí s poutači řetězce či má nad svou hlavou uvedeno „teamlidl“.

Šéf resortu zemědělství připojil rovněž odkaz na aplikaci Lidl Plus a tamní kupon na uvedenou slevovou akci mouky – ta totiž neplatila pro všechny zákazníky. Mouku za tuto zvýhodněnou cenu mohli mít pouze zákazníci s aplikací Lidl Plus v mobilu a s podmínkou, že uskutečnili nákup převyšujícím 400 korun, přičemž mouky mohli koupit maximálně 10 kusů dohromady za 129 korun.

Uvedené podmínky akce vyvolaly u spousty lidí výsměch, jak se ale ukazuje, nakoupit nemohli ani ti, kteří přistoupili na podmínky 400korunového nákupu. Problém s uplatněním měli – mimo lidí, kteří chytrý telefon nevlastní – i ti, jejichž mobily přestaly být řetězcem podporovány. „Od poslední aktualizace mi už aplikace nefunguje a kvůli mouce (či něčemu dalšímu ‚extra výhodnému‘) do mobilu zatím investovat nehodlám…“ vzkázala tak tehdy jedna ze zákaznic Lidlu a ministru Nekulovi.

Podobné problémy čekaly i množství dalších lidí, kteří chtěli ušetřit na mouce. „Aplikaci nelze nainstalovat. Takže je naprosto nepoužitelná,“ ohodnotil svůj zážitek s aplikací Lidlu další ze zákazníků přímo v obchodě Google Play, z něhož si ji lidé mohou stáhnout do svých chytrých mobilů s Androidem.

Zaznívaly též reakce lidí, kterým se nelíbila nutná registrace k uplatnění kuponu. „Jsem se hodinu hádala u pokladny, vláda mě tam poslala pro mouku a prej pokud jim nenahlásím adresu a jméno, tak slevu nedostanu. Kdo vymyslel tydlencty aplikace?“ padlo.

Další ze zákazníků poznamenal, že se mu navíc stává při placení, že se tato aplikace začne aktualizovat, načež jej odhlásí a následuje generování hesla, které „musí být tak silné jako mouka ve slevě“. „Tedy návštěva Lidlu je skoro vždy horor. A teď si představte ty důchodce,“ komentoval uživatel aplikaci a hrozil se, jaké problémy musejí mít lidé, kteří nejsou natolik seznámeni s moderní technikou.

Nešlo přitom o jednorázové problémy. Aplikace, kterou propagoval český ministr zemědělství, se podle mnohých ohlasů potýká s problémy pravidelně. Své o tom ví i zákazníci, kteří se snažili uplatnit své kupony během středy. „Dnes v Ostravě nefungovala aplikace. Z 6 kuponů se mi na pokladně nenačetl ani jeden, i když byly aktivovány,“ povzdychla si jedna z žen v příspěvcích na facebookovém profilu řetězce.

„Nefungovalo to v celé ČR, ale mně paní na pokladně upozornila a zeptala se, jestli chci produkty za plnou cenu dřív, než je namarkovala,“ přiblížila svůj zážitek další z komentujících a vyjevila tak problém, kdy si zákazníci jedou do Lidlu nakoupit ve slevě, ale odjíždějí s prázdnou či se zbožím za plnou cenu.

Vše se přitom dělo již předtím, než aplikaci propagoval Nekula. „Nejhorší aplikace ze všech obchodů. Když ji chci u pokladny přiložit, tak většinou chce provést aktualizaci a na čárový kód se nedostanu. U pokladny nechci zdržovat, tak se na to vykašlu, a proto u vás nerada nakupuji. A ještě mi vadí, že většinu zboží v akci v obchodě nenajdu, jen cedulku bez zboží,“ píše se v hodnocení aplikace ze začátku května.

Vše vedlo až k tomu, že někteří zákazníci Lidl přestali zcela navštěvovat. „Aplikace dělá jen problémy. Pořád se musím přihlašovat, není jasné jak využívat kupony a mnoho dalšího. Přestal jsem Lidl navštěvovat a volím jiné prodejny, kde je vše přes aplikaci jednodušší a přehledné,“ skoncoval se supermarketem dřívější zákazník.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: rak

inflace

jeden z posledních vašich slibů byl, že inflace klesne. A zase jste se hodně mýlil, inflace v České republice stoupá!! jak je to možné?? Stát vám platí 14 poradců, mezi nimi Křečka, to ani on nevěděl že inflace a ceny budou neustále stoupat?? Tak k čemu tam vlastně všichni jste ???

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Uživateli nejlépe hodnocený komentář

Navrhuji zavést speciální kartu, Uživatel se přihlásil ke kodexu Dobré Diskusevapanc , 18.05.2023 14:04:45
S názvem ŽEBRAČENKA ,na kterou by byla automaticky sleva 50 %.

|  11 |  0

Další články z rubriky

„Německo Němcům, cizinci ven.“ Nový hit v Německu, který by se neměl šířit. Scholz je ve varu

16:25 „Německo Němcům, cizinci ven.“ Nový hit v Německu, který by se neměl šířit. Scholz je ve varu

„Cizinci ven!“ V Německu se na kulturních akcích znovu ozývají výkřiky, které otřásaly německou spol…