Ani Česko neuniklo trendu, kdy slavní herci propagují velké obchodní řetězce. Jiřina Bohdalová se proslavila jednak hlasem Bédy Trávníčka, ale také kroužkováním v letácích Penny Marketu. Kaufland nově vsadil na další známou herečku. A to Evu Holubovou, která má být ironickou „babičkovskou ikonou“.
Herečka ve videu používá třeba svou slavnou hlášku „Šíří se nám tu takový nešvar“. Nebo pije espresso. „Abys byl při nakupování jako já, to znamená supr čupr, drž se těchto věcí. Boty – vždycky nějaký chodivý podpateček. Nechceš si přece zničit klenbu. Nákupní taška? Jedině ta na kolečkách,“ doporučila Holubová a nákupní košík rázně zavrhla se slovy: „Nikdy! Pak se nediv, že tě ve dvaceti bolí záda.“ Ještě dodala, že do obchodu se chodí zásadně jenom s nákupním seznamem.
„A hlavně, udělat nonšalantní selfie z nákupu,“ zakončila herečka Holubová video vyšpulenou pusou do kamery.
Přechozí videa s Holubovou měla přes 1,5 milionu zhlédnutí, to nejaktuálnější ale zatím jen 68 tisíc. V komentářích se také čas od času ozývá, že Holubová, velice mírně řečeno, nebyla šťastná volba. „Ne, prosím, to si nemohl Kaufland vybrat někoho jiného? Mám úplně po náladě,“ ozvalo se například. „Jako herečku jsem ji měl rád, ale co začala s řitním alpinismem šaškovi z Hradu, tak u mě klesla,“ svěřil se další uživatel sociální sítě.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Karel Šebesta