Objevovala se obvinění, že ABL pomocí věží špicluje lidi. Současný majitel firmy a Bártův bratr Matěj Bárta tyto spekulace v rozhovoru pro Hospodářské noviny odmítl. Firma se prý jen snažila zajistit bezpečnost těchto objektů a pomocí mediální kampaně zvýšit jejich návštěvnost.
„Naším cílem je zvýšit návštěvnost pražských věží, a ne to, abychom z nich sledovali lidi. To nám, ani městu nepřinese žádný profit,“ ohrazuje se Bárta. Dodává, že firma měla velký zájem o prodloužení nájmu proto, že počítala s dlouhodobějším kontraktem.
„Za jeden rok nemůžeme vytvořit takovou mediální kampaň, aby o památkách věděli úplně všichni, aby se zvýšila návštěvnost, abychom zrealizovali celou řadu expozic nebo výstav,“ vysvětluje. Náklady, které firma do věží investovala, Bárta vyčíslil na desítku milionů korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: qot