Majitel potravinářsko-zemědělsko-chemického konglomerátu Agrofert boj nevzdává, pro server řekl, že umí dobře fungovat i v krizových situacích. "Umím si poradit v krizi. Do sněmovny se i tak dostaneme. A přineseme nové způsoby," řekl Babiš.
Sever Aktuálně.cz zaznamenal načasování billboardové kampaně ANO 2011. Ta se objevila téměř současně s billboardy Strany práv občanů - zemanovci a hlavně ve chvíli, kdy poslanci po nevyslovení důvěry Rusnokovu kabinetu začali vážně uvažovat o rozpuštění sněmovny a předčasných volbách. Server zajímalo, jak se ANO podařilo odhadnout dobu pro začátek předvolební kampaně.
„Vypadá to jako náhoda, ve skutečnosti je to důsledek neschopnosti našich marketérů. Měli jsme mít billboardy venku už v únoru, kdyby se to povedlo, mohli jsme už v červnu mít pětiprocentní voličskou podporu a být teď ve zcela komfortní situaci,“ říká Babiš. V rozhovoru dále popisuje, že kampaň plánovali naplno rozjet v září. „ Ale zkrácení volební kampaně na pouhé tři měsíce nám vyhovuje stejně málo, jako většině ostatních stran," uvedl Babiš k současné situaci. Přesto se prý chystá na dobré volební výsledky a o účasti svého hnutí ve sněmovně nepochybuje.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: dkr