"Skupinu MAFRA považuji za velmi silného hráče na českém mediálním trhu, především v oblasti seriózní žurnalistiky. Její akvizice bude mít pro naši mediální divizi řadu synergií a umožní nám hledat další nákladové úspory například při fungování našeho týdeníku 5plus2," uvedl Babiš. Akvizice je podle něj důležitým krokem ve strategii vybudovat významnou mediální divizi na trzích České republiky a Slovenska.
Potenciál na českém trhu
Agrofert začal v médiích podnikat loni vytvořením bezplatného týdeníku 5plus2, jehož milion výtisků je týdně distribuováno po celém Česku. Letos v dubnu rozšířil své mediální aktivity i na území Slovenska převzetím společnosti Ecopress, vydavatele deníku Hospodárske noviny od vydavatelství Economia. V posledních měsících Babiš také jednal o koupi jiné vydavatelské skupiny Ringier Axel Springer CZ. Největší vydavatel denního tisku v ČR ale dnes oznámil, že jednání s Agrofertem ukončil.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk, mp