Nový Heffron sází na moderní design i originální příchutě

22.12.2025 17:24 | Komerční článek

Palírna U Zeleného stromu, nejstarší palírna v Evropě a výrobce tradičních českých i mezinárodně oceňovaných značek, posouvá svůj třtinový rum Heffron do nové éry. Prošel zásadní proměnou, která zdůrazňuje jeho moderní a sebevědomý charakter, a to nejen díky modernímu designu, ale i novým příchutím, které lákají k objevování.

Nový Heffron sází na moderní design i originální příchutě
Foto: Palírna U Zeleného stromu
Popisek: Heffron
Když si vezmete do ruky láhev Heffronu, okamžitě si všimnete proměny. Redesign etiket přináší čistší a současnější vzhled, který podtrhuje kvalitu a příběh značky. Heffron nově zdobí šestiúhelníkové logo a barevná kombinace modré, krémové a zlaté, jež mu dodává exkluzivní nádech. Vlajkovou lodí se stává Heffron 5YO Heritage, který je synonymem prémiového, a přitom dostupného pravého třtinového rumu, který bude mít i dárkové balení. Nejprémiovější je pak výjimečný Heffron 10YO Especiale ve zcela nové luxusní skleněné lahvi v minimalistickém designu, jenž se bude vyjímat v každém domácím baru.
 
Sladké, slané i exotické
 
Heffron nevsadil jen na vzhled, přidává i nové chutě, skvěle se hodí na večery s přáteli, k posezení s partnerem i pro chvíle, kdy si chcete dopřát něco jen pro sebe. Úplnou premiéru má originální novinka – exotická Dubajská čokoláda, která kombinuje čokoládovou hloubku s orientálním kořením a pistáciemi. Nebo se zamilujte do Heffronu Cherry and Chocolate, jenž vznikl spojením panamského rumu a smyslné chuti šťavnaté višně a hořké čokolády. Do řady přibyly i odvážnější varianty, jako je trendy Slaný karamel se sametovou sladkostí a špetkou soli. 
 
Troufalý až z Panamy
 
Kořeny rumu Heffron sahají do panamské destilerie v Las Cabras de Pesé. Duchovním otcem je master blender Francisco Fernández, přezdívaný „Don Pancho“, který má s výrobou rumů více než 50letou zkušenost. Právě výhradně v Panamě se rum Heffron vyrábí a probíhá zde i jeho celé pětileté zrání. A tato skutečnost se stala ústředním motivem nového spotu. Místo stavění vymyšlených příběhů v českých kulisách vsadili autoři na ten nejsilnější a nejautentičtější příběh – skutečný příběh vzniku rumu uprostřed panamské přírody v rukou těch nejzkušenějších blenderů na světě. „Kampaň jsme – pro naši firmu netypicky – vystavěli na produktovém spotu, který však díky zachyceným emocím a autenticitě působí mnohem víc než jen jako představení produktu. Proto jsme odjeli s produkčním štábem přímo na místa, kde Heffron vzniká, abychom zachytili pravdivou atmosféru značky,“ doplňuje Boris Rajdl, marketingový manažer Palírny U Zeleného stromu.
 
Heffron se ve své nové kampani hlásí k troufalosti v tom nejlepším slova smyslu – ke svobodě dělat správná rozhodnutí, i když to znamená vydat se delší a náročnější cestou. Značka se rozhodla jít proti proudu a zůstat věrná tomu, co je pro ni zásadní: kvalitě, původu a autenticitě.
 
 

 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Mgr. Jiří Růžička byl položen dotaz

Cesta do Tibetu

Nic proti té cestě jako takové, ale je pravda, že jste na oslavu narozenin Dalajlámy letěli za peníze z našich daní dokonce snad vládním speciálem? A pokud ano, jaký má taková cesta pro nás jako občany přínos? A kolik nás přesně stála? PS: Podle mě by u každé zahraniční cesty z našich peněz měly být...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Diskuse obsahuje 1 příspěvků Vstoupit do diskuse Tisknout

Další články z rubriky

„Pavel porušil slib.“ Holec po hradní schůzce poslal informace mezi lidi

19:08 „Pavel porušil slib.“ Holec po hradní schůzce poslal informace mezi lidi

Prezident Petr Pavel po dnešní schůzce s potenciálním nominantem na ministra životního prostředí Fil…