Dokumentaristka Silvie Dymáková se ve svém filmu Šmejdi zúčastňuje předváděcích akcí, na které s oblibou jezdí čeští důchodci. Autorka na záběrech pořízených skrytou kamerou ukazuje často nemorální praktiky prodejců, hraničící mnohdy s vydíráním a násilím, kterými se snaží účastníky přimět ke koupi nabízeného zboží.
Ačkoli se vedení společnosti Beck International ostře vymezuje vůči takový praktikám a upozorňuje na svůj etický kodex, který to údajně prodejcům firmy přímo zakazuje, atmosféra vyvolaná filmem ovlivnila i jejich obchody.
Firma prý trvá na etickém kodexu
"Zakládáme si na tom, aby naši zákazníci byli s našimi službami spokojeni, a to se nám daří. Proto musí bulvár například ve zmíněné kampani obratně překrucovat dopis naší klientky, která nám jej poslala v kopii, takže víme, co opravdu napsala a co vyšlo v novinách, aby nás mohli pošpinit. A nespokojený zákazník s našimi službami se přímo neobjevil ani jinde," říká majitel společnosti Jens Beckhäuser.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: adr