Pavel Bobošík a Jana Bobošíková symbolizují prosperující rodinu. Ona jako bývalá novinářka, která v současnosti buduje svou politickou kariéru a usiluje o dobytí Hradu, on jako jeden z lídrů trhu s výčepním sklem. „Spojil jsem dva produkty, které jsou českou tradicí. Pivo a sklo. Snažil jsem se vysvětlovat pivovarům, že prostřednictvím osobitého tvaru sklenice budou lidé identifikovat jejich značku,“ vysvětloval Lidovým novinám Bobošík.
Podle svých slov klade vždy na první místo svou rodinu a firmu. Ve volném čase se snaží pomáhat své manželce s předvolební kampaní. „Teď nám třeba pomáhal u našeho Bobobusu rozdávat letáky, ale jinak většinu času věnuje podnikání. Velké množství času také tráví v zahraničí,“ podotkla Bobošíková, která v současnosti svým předvolebním autobusem strany Suverenita křižuje celou zemi.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nem