"Pokud nemůžeme betonovat nyní, je třeba se domluvit, abychom řidiče přes zimu nechali jezdit po dvou pruzích. Budeme tedy chtít menší omezení a průjezdnější dálnici. A ty uzávěry musí být na dobu nezbytně nutnou, což teď nejsou," uvedl Žák. Dodal, že od samotných firem podílejících se na rekonstrukcí ví, že jsou schopny práce dělat rychleji.
Ministr dále upozornil, že rozhodnutí zahájit opravu D1 ještě letos bylo motivováno hlavně čerpáním peněz z evropských fondů. Byla to jedna posledních možností, jak legálně vyčerpat peníze z Evropské unie, uvedl Žák.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nem, čtk
Lídři EU se shodly na zvýšení tlaku na Rusko
Dobrý den, mám pár dotazů, k tomu, co pořád slyšíme. Kdo jsou to ti lídři EU? Kdo jim dal mandát něco rozhodovat a vyjednávat? A schvalujete to, co vyjednají pak i vy poslanci? Jestli ne, tak k čemu vás volíme, když pak rozhodují jiní? Neměli by ti, co jsou voleni občany mít ten nejsilnější mandát? ...
Další články z rubriky

20:40 Zcela otevřený Orbán: Vyhlídka na evropské zemětřesení
Viktor Orbán v rozhovoru shrnul, z čeho pramení evropské problémy a proč Evropa míří k porážce. Sám …
- 18:00 „Jedete v dozimetru, bitcoinu, kampeličce“. Jiří Pospíšil neposlouchal rád
- 16:05 Ceny se tu blíží Západu, životní úroveň mnohem méně, rozebírá ekonom
- 5:30 Havel jim udělil milost. Pravda o únosu letadla z majora Zemana
- 20:37 Loutkáře máte v Rusku, soptila Leyenová. Sype se jí prý i vlastní frakce
- 12:45 Poučování lůzy z festivalového luxusu. Holec zdraví Vary