Politici, kteří kritizujete veřejnoprávní novináře, střezte se. Nora Fridrichová odjela vyprávět na univerzitu

30. 10. 2019 16:36

Ve středu po třetí hodině odpoledne začala na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem debata ke třicátému výročí sametové revoluce. Na akademickou půdu byla pozvána moderátorka 168 hodin Nora Fridrichová. A už před debatou naznačila, o čem hodlá mluvit. Nahlédněte.

Politici, kteří kritizujete veřejnoprávní novináře, střezte se. Nora Fridrichová odjela vyprávět na univerzitu
Foto: Repro Facebook
Popisek: Nora Fridrichová s odznáčkem hnutí Pulse of Europe
reklama

Česká republika si letos připomíná, že od sametové revoluce uplynulo už třicet let. Už třicet let máme svobodu a demokracii a zbavili jsme se vlády jedné strany. Z ústavy zmizel článek o vedoucí úloze komunistů ve státě a lidé si mohou vybírat svou politickou reprezentaci po libosti.

Nora Fridrichová na sociální síti Twitter naznačila, že ke svobodné společnosti patří také svobodná média. A upozornila, že se vrací doba, kdy někteří politici dávají novinářům za vzor osoby, které s novinářským řemeslem nemají nic společného.

„Dneska jedu do Ústí nad Labem besedovat na univerzitu. Chtěli po mně poslat za sebe předem nějakou větu, poslala jsem tuhle: Politici, kteří kritizují práci veřejnoprávních novinářů, nám často dávají za vzor ty, které lze za novináře označit jen stěží,“ napsala Fridrichová na sociální síti Twitter.

 

 

Na stránkách České televize je uvedeno, že cyklus debat ke třicátému výročí sametové revoluce zahrne svobodu slova, chování lidí na internetu a především na sociálních sítích, ale i proměny zpravodajství.  

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: mp
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

A totalitní mašinerie spustila motory. Stačilo, aby Landovský otevřel dopis, ve kterém se psalo o otci Martina Zounara a jeho financích za ztvárnění Klementa Gottwalda

5:05 A totalitní mašinerie spustila motory. Stačilo, aby Landovský otevřel dopis, ve kterém se psalo o otci Martina Zounara a jeho financích za ztvárnění Klementa Gottwalda

CHARTA 77 Podle mnohých odborníků přesvědčivým dokladem o kinematografii první poloviny sedmdesátých…