Pražská plynárenská získala znovu ocenění Superbrands Business Award

16.10.2019 16:27 | Zprávy

Pražská plynárenská obhájila v letošním roce prestižní ocenění, stejně jako loni patří značka Pražská plynárenská mezi tzv. Superbrands. Stala se totiž držitelem ocenění Superbrands Business Award 2019. Rozhodl o tom v rámci rozsáhlého výběrového řízení patnáctičlenný Brand Council, složený z nezávislých expertů v oblasti komunikace, marketingu, byznysu a médií.

Pražská plynárenská získala znovu ocenění Superbrands Business Award
Foto: ppas.cz
Popisek: Pražská plynárenská - logo

Program Superbrands je uznávaným celosvětovým programem a nezávislou autoritou v oblasti hodnocení obchodních značek. Vznikl před více než dvaceti lety ve Velké Británii a dnes je na základě identických kritérií zaveden v téměř devadesáti zemích světa na pěti kontinentech. Titul Superbrands je udělován pouze nejlepším značkám na trhu, přičemž do programu samotného se značka nemůže nijak přihlásit.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Šedá ekonomika

Jak jste s šedou ekonomikou bojovali vy nebo to nepovažujete za něco, co je třeba řešit? A k tomu komplikování života podnikatelů, nemyslíte, že hlavně pro ty menší podnikatele byla dost rána pod pás, když jste jim zrovna Vy zvýšili odvody, a to dost drasticky? Podpoříte teď ANO, které je chce sníži...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Prohráli jsme volby? Balíme spacáky a hurá na Kavčí hory. Žantovský natvrdo o „lepšolidech“

9:07 Prohráli jsme volby? Balíme spacáky a hurá na Kavčí hory. Žantovský natvrdo o „lepšolidech“

TÝDEN V MÉDIÍCH Neúspěšní politikové umějí vyvolávat televizní krize. Ačkoliv se zaštiťují bojem o s…