
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Karel Výborný
Můžete si vybrat. Za patnáct krabiček cigaret Camel láhev vodky, za deset krabiček značky Winston láhev vína a za dvě plechovku piva či energeťák. S takovými marketingovými akcemi se lze pravidelně setkat v českých trafikách, které prodej cigaret podporují nabídkami produktů zdarma. A to často rozměrnými letáky, na některých z nich nechybí emotivní výzvy typu „Nenech si ujít odměnu“. Navíc tyto akce přímo v trafikách pravidelně propagují i najaté hostesky.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Karel Výborný
Tvrdíte, že je předškolní péče dostupnější. To je sice částečně pravda, ALE. Myslíte, že je to vaše zásluha? Není to náhodou proto, že se rodí čím dál méně dětí? A pak dostupnější také není pro všechny. Vzniká sice řada soukromých školek, dětské skupiny apod., ale máte ponětí, kolik stojí? Proč na n...
TÝDEN V MÉDIÍCH Šikana živnostníků a podnikatelů dalším nápadem Fialovy vlády, jak pomoci veřejnoprá…