Server: Reklamu v Praze ovládá jediná firma, město na tom tratí

27.12.2012 9:11 | Zprávy

Praha kvůli nevýhodným smlouvám na reklamní plochy tratí ročně miliony korun, uvedl dnes server Aktuálně.cz. Na reklamě umístěné na městském mobiliáři a plochách Dopravního podniku vydělává soukromá francouzská společnost JCDecaux. Exkluzivní postavení má zajištěné minimálně pro příštích devět let.

Server: Reklamu v Praze ovládá jediná firma, město na tom tratí
Foto: Hans Štembera
Popisek: Střechy na Malé Straně

Do podnikání firmy JCDecaux podle serveru nemůže zasáhnout žádná konkurence, vlastní reklamy si nesmí postavit ani magistrát. Absenci konkurenčního prostředí odpovídá i nízká provize, kterou magistrát a Dopravní podnik získávají.

Podle pražského primátora Bohuslava Svobody (ODS) je smlouva mezi magistrátem a firmou neuspokojivá. „Domnívám se, že podobný kontrakt by žádný soukromý subjekt nemohl na základě ekonomických dat akceptovat," řekl serveru primátor.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: jno, čtk

Kde by šetřilo hnutí ANO?

Jak chcete snížit dluh ČR? Plánujete nějaké zvýšení daní? Protože vy často říkáte, co je špatně, ale už neříkáte, co byste dělali vy.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Fiala vyrazil do Plzně. Jenže tam byl spolu s Okamurou. A byl řev

20:02 Fiala vyrazil do Plzně. Jenže tam byl spolu s Okamurou. A byl řev

Plzeň se dnes stala dějištěm dvou předvolebních akcí – setkání koalice SPOLU s premiérem Petrem Fial…