Do podnikání firmy JCDecaux podle serveru nemůže zasáhnout žádná konkurence, vlastní reklamy si nesmí postavit ani magistrát. Absenci konkurenčního prostředí odpovídá i nízká provize, kterou magistrát a Dopravní podnik získávají.
Podle pražského primátora Bohuslava Svobody (ODS) je smlouva mezi magistrátem a firmou neuspokojivá. „Domnívám se, že podobný kontrakt by žádný soukromý subjekt nemohl na základě ekonomických dat akceptovat," řekl serveru primátor.
JCDecaux na reklamě v Praze ročně vydělává stamiliony. Kolik si vydělá na městském mobiliáři, firma nesdělila ani magistrátu. Čistý peněžní tok podle obchodního rejstříku tvořil v letech 2005 až 2009 průměrně 117 milionů korun, uvedl Aktuálně.cz.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jno, čtk