Server: Reklamu v Praze ovládá jediná firma, město na tom tratí

27.12.2012 9:11 | Zprávy

Praha kvůli nevýhodným smlouvám na reklamní plochy tratí ročně miliony korun, uvedl dnes server Aktuálně.cz. Na reklamě umístěné na městském mobiliáři a plochách Dopravního podniku vydělává soukromá francouzská společnost JCDecaux. Exkluzivní postavení má zajištěné minimálně pro příštích devět let.

Server: Reklamu v Praze ovládá jediná firma, město na tom tratí
Foto: Hans Štembera
Popisek: Střechy na Malé Straně

Do podnikání firmy JCDecaux podle serveru nemůže zasáhnout žádná konkurence, vlastní reklamy si nesmí postavit ani magistrát. Absenci konkurenčního prostředí odpovídá i nízká provize, kterou magistrát a Dopravní podnik získávají.

Podle pražského primátora Bohuslava Svobody (ODS) je smlouva mezi magistrátem a firmou neuspokojivá. „Domnívám se, že podobný kontrakt by žádný soukromý subjekt nemohl na základě ekonomických dat akceptovat," řekl serveru primátor.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: jno, čtk

Mgr. Vladimíra Ludková byl položen dotaz

deep state v ČR

Proč podle vás politici dopouští to, že dávají takový vliv nějakým úředníkům, lobbistům, apod. jak píšete, a že to evidentně nikdo z nich nechce vlastně ani měnit? Je za tím korupce? Nebo co z toho politici mají? A jestli to takto půjde dál, není to konec demokracie? A ještě nezačalo toto vše už v 9...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Matku mi usoužili k smrti.“ Kdo jsou ti, kteří „vyprudili“ Rajchla

4:40 „Matku mi usoužili k smrti.“ Kdo jsou ti, kteří „vyprudili“ Rajchla

„Nemají šanci s námi debatovat. Jsou to většinou lidé hloupí, nešťastní a našli smysl svého života v…