Server: Reklamu v Praze ovládá jediná firma, město na tom tratí

27.12.2012 9:11 | Zprávy

Praha kvůli nevýhodným smlouvám na reklamní plochy tratí ročně miliony korun, uvedl dnes server Aktuálně.cz. Na reklamě umístěné na městském mobiliáři a plochách Dopravního podniku vydělává soukromá francouzská společnost JCDecaux. Exkluzivní postavení má zajištěné minimálně pro příštích devět let.

Server: Reklamu v Praze ovládá jediná firma, město na tom tratí
Foto: Hans Štembera
Popisek: Střechy na Malé Straně

Do podnikání firmy JCDecaux podle serveru nemůže zasáhnout žádná konkurence, vlastní reklamy si nesmí postavit ani magistrát. Absenci konkurenčního prostředí odpovídá i nízká provize, kterou magistrát a Dopravní podnik získávají.

Podle pražského primátora Bohuslava Svobody (ODS) je smlouva mezi magistrátem a firmou neuspokojivá. „Domnívám se, že podobný kontrakt by žádný soukromý subjekt nemohl na základě ekonomických dat akceptovat," řekl serveru primátor.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: jno, čtk

Ing. Markéta Šichtařová byl položen dotaz

Myslíte, že vystoupením z EU bychom se vyvázali z její politiky?

Nedošlo by jen k tomu, že by se rozhodovalo o nás bez nás, protože jsme třeba závislí na exportu a vůbec jsme s ostatními zeměmi dost provázáni, už jen třeba tím, když tam cestujeme? Pustí nás tam pak třeba s auty na spalovacími motory, když budou zakázané? Není pro nás setrvání v EU jedinou šancí, ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Fiala vyrazil do Plzně. Jenže tam byl spolu s Okamurou. A byl řev

20:02 Fiala vyrazil do Plzně. Jenže tam byl spolu s Okamurou. A byl řev

Plzeň se dnes stala dějištěm dvou předvolebních akcí – setkání koalice SPOLU s premiérem Petrem Fial…