„Víte, jak mnozí z nás napůl v nadsázce, napůl s vážnou obavou v minulých dvou letech říkali, že Fialův ‚Červivec‘ Cerha a vůbec ten celý šílený tým mediálních poradců a stratégů ve skutečnosti pracuje pro Babiše, že to jinak není možný, co vyvádějí…,“ popsal Hollan v příspěvku na Facebooku některé pofidérní kroky PR týmu SPOLU, od videa premiéra Fialy s nutellou či jeho „fotbalové šílenství“ přes hájení Zbyňka Stanjury až po „mediální jízdu za pedofily Marka Bendy“.
Člen PR týmu se v hospodě podle Hollana sám začal prohrou koalice SPOLU chlubit a kampaň považoval za úspěšnou. „To tragický TEĎ JDE O VŠECHNO bylo, a teď pozor, CÍLENÝ NA VOLIČE ANO (!!!), aby je to co nejvíc nasralo a zvedlo ze židle a šli to naházet Babišovi,“ údajně prozradil Hollanovi.
Podle Hollana mu tento člen týmu sám řekl, že cílem bylo, aby Babiš dosáhl asi 42 % hlasů, čímž by „vysál“ hlasy extremistům, zatímco pětikoalice by díky přepočtu mandátů získala většinu a mohla znovu vládnout.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Alena Kratochvílová




