„Pardon, já se osm let snažím k podobným věcem nevyjadřovat, ale 500 tisíc na TikTok z veřejných peněz na kampaň pro vládu s agenturou (=pochybný tiktoker s litrem vkladu) je fakt mimo. V téhle době, kdy se stát zadlužuje na desetiletí. Úžasný. Až budu příště platit daně, juchnu si,“ napsal muž pod přezdívkou Kovy. Nebyl sám.
„Tak hlavně, že víme, kde má okna Andrej Babiš. Příště doporučíte, ať ho vaši sledující volí?“ reaguje na propagaci ve svém instastories bývalý rapper a youtuber Jonáš Čumrik, známý jako Johny Machette. Prostředí TikToku se podle něj dá dobře využít s placenou reklamou v takovém objemu i bez influencerů, tvrdí.
Stranou pozornosti nezůstal ani bývalý zaměstnanec ČT, moderátor Veselovský. „Přijde mi, že v tom mají na Úřadu vlády trochu zmatek. Strakovka říká, že influenceři vytvořili videa zdarma, influencer Gulab říká, že se jim podařilo získat 500 tisíc a smlouva ukazuje, že těch 500 tisíc zacvaká stát," napsal.
V podobném duchu zněly i některé články v médiích. „Úřad vlády České republiky si založil profil na sociální síti TikTok. Prostřednictvím sociální sítě se snaží vyvracet dezinformace o očkování na covid-19. Vláda za kampaň podle dostupných informací zaplatila půl milionu korun," uvedly Byznysnoviny nebo Evropa 2.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš A. Nový