Zákazníci supermarketů, pozor na klamavé ceny. Je to běžná praxe

04.03.2012 20:49 | Zprávy
autor: par

Obchodní řetězce často uvádějí na popiscích regálů nižší ceny výrobků, než jaké nakonec pokladní zákazníkovi namarkuje. Reportéři České televize takto nachytali Tesco, podle České obchodní inspekce mají ovšem podobné praktiky víceméně všechny řetězce.

Zákazníci supermarketů, pozor na klamavé ceny. Je to běžná praxe
Foto: Hans Štembera
Popisek: Žena nakupující potraviny v supermarketu

Reportéři ČT nakoupili běžné potraviny, u kasy je pak čekalo překvapení. "Místo slibovaných 79,90 za víno platíme 99,90. Odkapávač na příbory za 29,90 stojí 57,90. Cena u prostěradla se liší skoro o stovku – místo inzerovaných 166,90 je na našem účtu 249. Sušenky mají podle cenovky na regále stát 33,50, pokladní ale markuje 42,90," rekapitulují obsah košíku. Na dotaz, zda se to stává často, pokladní odpovídá: "Ale jo, hodněkrát. To není jen tohle zboží. Je to i jiné – sladkosti, mražené, je toho hodně."

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Tomio Okamura byl položen dotaz

Proč jste na ministra nenavrhli někoho, kdo má české občanství?

Podle mě by to měla být jedna z hlavních podmínek a divím se, že není ze zákona, a že zrovna vy nevyberete někoho, kdo má naše občanství. Děkuji za odpověď. Bartošová

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Honzo, ty už se mnou nemluvíš?“ Chaun potkal Hřebejka, pak došlo na dezoláty a zrůdy

20:34 „Honzo, ty už se mnou nemluvíš?“ Chaun potkal Hřebejka, pak došlo na dezoláty a zrůdy

Promítání snímku Velký vlastenecký výlet, který má přibližovat reakce lidí, „kteří podlehli dezinfor…