„Obecně to lze říci pouze těžko,“ odpověděl Voráček na otázku, zdali je lepší nové médium vytvořit, či postavit takzvaně na zelené louce. Svou odpověď následně rozvedl.
„Nákupem stávajících médií lze získat příležitosti, které se jinak vytvoří pouze za cenu velkých nákladů a někdy vůbec. Na zelené louce můžete samozřejmě za peníze a někdy i bez financí vytvořit cokoliv a není tajemstvím, že já jsem naprostou většinu projektů od nuly vytvořil. Posledním takovým médiem jsou ParlamentníListy.cz, které mají obrovský mediální vliv a dosah. Pokud mohu posoudit vliv Blesku v devadesátých letech minulého století a dnešní ParlamentníListy.cz, tak právě tento web má vliv řádově vyšší,“ dodal.
Po odchodu ze společnosti Ringier řídil Voráček řadu projektů v oblasti tiskových a elektronických médií a multimédií a také mnoho firem v oblasti reklamy, audiotextu, distribuce i polygrafie. Byl členem statutárních orgánů řady mediálních společností v České republice a v zahraničí. Šlo například o společnosti TV Nova, TV Prima, PNS (distribuce tisku), Ostravské tiskárny, Vodafone, Médea, a.s. (mediální agentura), Beseda Holding, Sparta Praha Fotbal. V době svého působení ve fotbalové Spartě patřil k jedné z nejvlivnějších osobností řídících český fotbal. Sám stál u koupě AC Sparty a následně i jejího prodeje do rukou Daniela Křetínského.
Michal Voráček je spolu s Ivem Valentou, Jiřím Čermákem a Janem Holoubkem akcionářem společnosti OUR MEDIA.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš A. Nový