Tomáš Portlik: Pražská plynárenská a „slavný“ otevřený dopis pana primátora.

27.04.2019 12:15 | Zprávy

Předně je třeba říci, že otevřené dopisy a vzkazy přes média, která mají potenciál poškodit miliardovou městskou společnost jsou tedy pirátskými unikáty. Chápu, že do té dozorčí rady svého zástupce mermomocí chtějí, ale ohrožovat tím hodnotu akcií městské firmy je pro mě něco, s čím se nehodlám mlčky smířit.

Tomáš Portlik: Pražská plynárenská a „slavný“ otevřený dopis pana primátora.
Foto: ppas.cz
Popisek: Pražská plynárenská - logo

Nehledě na to, že v tom otevřeném dopise primátora Hřiba je poměrně dost faktických chyb a nepřesností. Téma jsem otevřel na dnešním zasedání zastupitelstva hlavního města Prahy. Pojďme si projít to nejdůležitější:

V otevřeném dopisu je uvedeno, že zástupci zaměstnanců v dozorčí radě Pražské plynárenské nejsou zaměstnanci, ale vlastně zástupci managementu. V této souvislosti je však třeba upozornit a zdůraznit, že se jedná o pracovníky, kteří ve společnosti pracují mnoho let - Klepáček od roku 1988 (v dozorčí radě od 2015), Vránek od roku 1992 (v dozorčí radě od roku 2007) a Zemanová od roku 2005 (v dozorčí radě od 2017) - prošli společností od shora dolů, od nižších pracovních pozic, na své současné pozice.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Radek Rozvoral byl položen dotaz

Referendum

Abych měl jasno, celostátní referendum, které navrhujete by mohlo být o čemkoliv a bylo pro vás politiky závazné? A co by měla být podle vás ta podmínka, aby se mohlo uskutečnit? A bylo by to tak, že by ho třeba mohlo vyhlásit pár politiků? Třeba u sběru podpisů pro prezidentské kandidáty se také hl...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Pavel Foltán: Každá (i mediální) Rada drahá?

14:29 Pavel Foltán: Každá (i mediální) Rada drahá?

Komentář k chování České televize během předvolební kampaně