Vaše Věc: Francouzský Lidl versus Magnum, Chocapic, Kinder a další

26.04.2016 11:52

Je tu nový argument pro obrovské agropotravináře. Už dva roky se výše uvedené firmy nemohou smířit s cenami, za které distributoři prodávají své zboží. Jedná se o firmy Leclerc, Carrefour a Casino, ty nejdůležitější ve francouzské maloobchodní síti.

Vaše Věc: Francouzský Lidl versus Magnum, Chocapic, Kinder a další
Foto: Hans Štembera
Popisek: Jídlo, ilustrační foto

Aby firmy přitáhly co nejvíce klientů, soupeří mezi sebou, aby měly  co nejlevnější zboží, o které je největší zájem,  a současně  tlačí na výrobce, aby redukovali své ziskové marže. Každý podnik vytváří srovnávací kampaně, aby dokázal, že jeho zboží a služby  jsou nejlevnější a spoty konfrontují ceny stejného zboží u dodavatelů velkých firem. Lidl jde dál, porovnává ceny svých značkových produktů s těmi gigantickými přímo od agropotravinářů. Série dvaceti spotů Lidlu bude konfrontovat např. své zmrzliny kupříkladu Gelatelli (3,69 Euro za 1 kg) proti Magnumu (6,24 Euro za kus). Rovněž svou kávu Tradition (za cenu 3,37 Euro za 4 balíčky) proti kávě Grand Mère, deka za cenu 5,56 Euro. Také  firmy Petit Navire, Whaoul!, Tesseire, Chocapic, Bonduelle, Mamie Nova, Doritos, Heinz, Yoplait, Panzani, Bonne Maman, Crunch, Nespresso, Kinder, Heta a Lipton budou jako v mlýnici veřejného srovnávání.

Lidl si to může dovolit, neboť 90 % svých prodejů realizuje hlavně jako předměty  pro domácnost a volný čas a zbytek tvoří potraviny a drogistické zboží, proti 25 % u ostatních distributorů. „Pokoušíme se maximálně přiblížit velkým značkám“ ujišťuje Michel Biero, ředitel Lidlu ve Francii.

„Než začala kampaň, znásobili jsme testování zboží našeho potravinářského sektoru, což ale děláme permanentně, abychom se ujistili, že naše produkty se líbí. Jde samozřejmě  i o oblečení. Najímáme si lidi, kteří si oblečou naše oděvy, a náš pracovník  komentuje  dané oblečení. Také komentuje drogistické a zahradnické zboží. Myslím, že jdeme správnou cestou a podaří se nám získat mnoho nových klientů. Chceme je přesvědčit, aby přišli nakupovat kvůli dobré ceně a vraceli se k nám kvůli dobré kvalitě,“ uvedl Biero.

(zdroj: Le Figaro)

Vyšlo na Vasevec.cz. Publikováno se souhlasem vydavatele. 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

znásilnění

Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Štefec (Trikolora): Tak kdo tady vlastně vede válku?

20:57 Štefec (Trikolora): Tak kdo tady vlastně vede válku?

Vyjádření experta Trikolory k útokům na kritiky války.