Sdružení se celosvětově věnuje péči o seniory od roku 1953, v Česku od let devadesátých, a vypadá to, že současným projektem sáhli mnohým z nás hluboko do svědomí.
Neúprosná kamera v klipu jasně ukazuje, že málokdo z nás dokáže soucítit s nemohoucími. Vždyť morální a kulturní úroveň společnosti se pozná právě podle toho, jak se stará o ty, kteří pomoc potřebují nejvíce, o seniory, děti, postižené... Co o nás vypovídá ta zjevná neochota věnovat pár minut těm slabším? Myslíme jenom na sebe a odvykli jsme si starat se o ostatní?
Společnost se mění. Tradiční hodnoty ustupují do pozadí rychlému tempu doby a tyto tendence jsou pochopitelně zřejmé hlavně ve velkých městech. V „poklidnějších“ částech naší země tento trend tak výrazně necítíme, ale obecně se dá říci, že valná většina z nás žije dneškem a zaměřuje se především na sebe. Nestaráme se o ty, kteří připravovali naši lepší přítomnost už v dobách, kdy jsme ještě nebyli na světě. A neuvědomujeme si, že i my budeme už třeba za pár let potřebovat pomocnou ruku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Lenka Kadlecová - profil