Tak tedy ještě jednou, přesná citace byla takováto: „A co čerstvý chleba p. Babiši? Nevím, jak kdo z vás, ale já v supermarketu koupený chléb už druhý den po koupi požívám málokdy s chutí. Vlastně nikdy."
Problém pochopitelně není v kvalitě chleba jako takového. Když jsem v červnu navštívil jednu z Babišových pekáren Zelená louka v Herinku, opravdu jsem uznal kvalitu jejich produktů. Ta je výborná, stejně, jako tamní pekaři. Problém není ve výrobě, ale v tom, že výrobci pečiva, tedy i pan Babiš, zcela kašlou na to, jaký chleba přichází na pulty supermarketů. Není to totiž chléb z nejnovější dodávky, ale chléb, který se dosud neprodal. Alespoň takovou mám zkušenost.
Výrobcům chleba, tedy zejména těm velkým, jako je pan Babiš, je úplně jedno, co a především v jakém stavu je předkládáno lidem na pulty obchodů. To je stejné, jako kdyby výrobci piva byli lhostejní k tomu, jak se pivo ošetřuje v hospodách. Jenže na pivo si můžete zajít do jiné restaurace, možnost, kde si koupit chleba, mají mnohdy lidé jen jednu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: NS - LEV 21