Kauza "Lidl je černý": Je to prý úplně jinak. Padla sprostá slova a závažné obvinění
05.01.2017 16:05 | Zprávy
ROZHOVOR I to, že je „multikulturní hovado“ se o sobě v uplynulých hodinách dozvěděl předseda Patriotů Jiří Vítek. Přidal se totiž k diskutujícím o aktuálním letáku obchodního řetězce Lidl. Domnívá se, že z celé debaty bude mít prospěch akorát „panstvo“ a předpokládá, že lidé cítí, že se u nás utahují šrouby. „Někdy mám strach víc z bílých kolaborantů, kteří jsou mnohem nečitelnější než ti druzí,“ říká Vítek. A také dodává: „Jsem Patriot, vlastenec, ale musí se rozlišovat, kdo je skutečný nepřítel.“
Foto:
archiv Jiří Vítek
Popisek: Předseda Patriotů Jiří Vítek
Obchodní řetězec Lidl zařadil na propagační leták svého zboží nabídku oděvů, které předvedl černoch, a lidé na sociálních sítích začali na toto téma diskutovat dost kriticky. Vy jste se do debaty přidal také a na Facebook jste napsal. „K tomu Lidlu: jestli někomu zde vadí pouze jiná barva pleti, tak je prostě kretén.“ Proč jste reagoval zrovna na reklamní leták?
Tvrdit, že jsme se k tomu zavázali při vstupu není argument, od té doby se toho přeci dost změnilo. A já třeba nevidím v přijetí žádný přínos pro obyčejné lidi, jako jsem třeba já. Můžete mi vysvětlit, co mi přinese? Zvýší se tím třeba má mzda nebo zlevní se ceny bydlení, potravin, služeb? Podle mě ...
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.