Znojemská Beseda se tak stala teprve pátou organizací v České republice, která na tuto certifikaci dosáhla. „Stále se snažíme rozšiřovat marketingové aktivity tak, aby bylo Znojmo pro turisty atraktivní. Nechceme jít pouze cestou vlastní komunikace, ale jde nám zejména o to, být mezi hlavními hráči klíčových destinací v České republice. Věřím, že právě tato certifikace, nebo lépe řečeno začlenění mezi lokální organizace destinačního managmentu, nám umožní lépe a efektivněji propagovat město Znojmo a jeho turistické atrakce,“ říká František Koudela, ředitel Znojemské Besedy, která má cestovní ruch a kulturu města Znojma na starost.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV