„Vyřízení jednotlivých tipů se liší dle jejich časové i finanční náročnosti. Rychleji je vyřízen podnět typu nepořádek kolem popelnic, černá skládka, nefunkční pouliční osvětlení. V těchto případech to bývá v řádu jednoho či dvou dní. Naopak větší časová náročnost je u podnětů, kde je nutné dodržet zákonem stanovené lhůty, např. likvidace autovraků, což je 60 dní, nebo kde je nutné vypracovat projekty, oslovit více dodavatelů, např. rozsáhlejší opravy vozovek a chodníků, opravy herních prvků a městského mobiliáře,“ vysvětluje postup Martin Oklamčák, vedoucí odd. interního auditu a stížností jabloneckého magistrátu.
Telefon k tipu přiřadí dle bodů GPS příslušnou pozici a s krátkým popisem jej aplikace odešle na server Lepší místo, který jej přepošle na magistrát. Aplikaci mohou využívat i lidé, kteří nemají chytrý telefon. Nedostatek lze vyfotit i běžným fotoaparátem a odeslat jej z počítače na webu lepsimisto.cz. Výhodou je obousměrná komunikace. Občan svůj tip nejen zadá, ale může na internetu sledovat, jak je s ním ze strany města nakládáno.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV